بهترین فونت برای طراحی سایت
نوشته شده توسط : اهورا وب

اغلب مواقع طراحان وبسایت وقت زیادی را جهت تنظیمات تایپی وبسایت خود از قبیل سایز، فاصله گذاری، رنگ و غیره صرف میکنند چرا که کیفیت این تنظیمات میتواند بر دیدگاه کاربران و حس آنها درمورد خلاقیت سازنده وبسایت بطور شگرفی موثر باشد ولی آنچه که بسیار مورد توجه بوده و در این زمینه نقش مهمی بازی میکند فونت میباشد.

مطالب مرتبط :
انتخاب فونت در طراحی سایت
طراحی سایت برای هتل

استفاده از فونتهای ساده در طراحی وبسایت باعث میشود که زمان اختصاص داده توسط کاربران برای مطالعه سایت بسیار کاهش یابد. یعنی در مقایسه با استفاده از فونت پیچیده نزدیک به دو برابر سریعتر خوانده میشوند. انتخاب فونت ساده تر و خواناتر میتواند مطلب را کم حجمتر و راحتتر بنظر کاربران بیاورد و هم چنین تا اندازه زیادی بر روی هدایت کاربران در سایت مؤثر باشد. کاربران زمانی که با یک فونت پیچیده در ساخت سایت روبرو میشوند این حس را خواهند داشت که با مطالبی ثقیل و وقت گیر روبرو هستند و طبیعتاً ترجیح میدهند که برای یادگیری محتوایی که میخواهند بسراغ مطالب راحتتر که احساس میکنند یادگیری بهتری هم دارد بروند.

یکی از مهم ترین عوامل زیبایی و جذابیت وبسایت ها، فونت استفاده شده در طراحی سایت میباشد. این فونتها که با توجه به نوع طراحی و سلیقه صاحب سایت و حتی موضوع وبسایت انتخاب میشوند، می وانند تاثیر بسزایی در جذب مخاطب و ماندگاری آن ها در وبسایت داشته باشند.

هر چه فونت با کلیت طراحی سایت سازگارتر باشد و خواناتر باشد طرح را هم زیبا تر میکند و کاربران را برای خواندن متون سایت ترغیب خواهد کرد.

محبوب ترین ، پرکاربرد ترین و بهترین فونت برای طراحی سایت

Tahoma
Yekan – B Yekan
Nazanin – B Nazanin
Roya – B Roya
Mitra





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: